Aradığınız Filmi Kolayca Bulun

Aradığınız Filmi Kolayca Bulmanın Yolları

Herkesin elbet ya şu filmin adı neydi unuttum dediği zamanlar olmuştur. Bu yazıyı okuduktan sonra artık bu cümleyi kullanmayacaksınız. Peki nasıl olacak derseniz hemen anlatmaya başlayalım. Aradığımız filmleri What is my movie? sitesinde bulacağız.

Aradığınız Filmi Kolayca Bulmanın Yolları

Sitemize giriş yaptıktan sonra arama kısmına bulmak istediğiniz film hakkında bildiğiniz bilgileri yazmanız gerekiyor. Bu yazdıklarınız tamamen İngilizce olmak zorunda. Arama kısmında kullanabileceğiniz bazı terimleri alta ekliyorum göz atabilirsiniz.

Aradığınız Filmi Kolayca Bulmanın Yolları

Örnek olması için ben In The Line of Fire filmini bulmak istiyorum. Arama kısmına İngilizce olacak şekilde Eastwood başkanı koruyor yazıp aratıyorum.

Aradığınız Filmi Kolayca Bulmanın Yolları

Gördüğünüz gibi ilk sırada çıkan film benim bulmak istediğim film. Eğer aradığınız filmin benzer bir filmi karşınıza çıkar ise filmin hemen sağ üst tarafında yer alan More like this yazan kısımdan benzer filmlere göz atıp asıl aradığınız filme de ulaşabilirsiniz.

Bence gayet kullanışlı ve güzel işe yarar bir site. Site hakkındaki fikirlerinizi veya aklınıza takılan bir şey olursa yorum bölümünde belirtmeyi unutmayın.

24 Yorumlar

  1. Selamlar siteyi inceledim. Film arayanların çok işine yarayacağını düşünüyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İşe yarar bir siteymiş. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, birde bestsimilar var.

    YanıtlaSil
  4. Tam benlikmis aradıgımı buldum :D Seni takipteyim...
    Bu arada sosyal medya gadgetleri süpermis bloguma yapsam bende cok iyi olur kanımca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim temanın kendi eklentileri benlik bir şey değil :)

      Sil
  5. İşe yarar güzel bir siteymiş. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, fikir olarak güzel bir site. Paylaşım için teşekkürler. Yeni blogunuzda başarı diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir uygulamaymış. Hemen not ediyorum.
    Fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Filmleri kolayca bulabilmek açısından önemli bir site olmuş.Tebrikler...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir siteymiş. Bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Çok fazla film izlediğim için yararlı oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öğrendiğim zaman çok işime yaramıştı gerçekten güzel bir site.

      Sil
  10. Daha önce duymadığım bir siteydi, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Blogları takip etmenin avantajları ne güzel evet bazen bende ismini hatırlayamıyorum o zaman bu site bize faydalı olacak teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten kullanışlı bir site. Kafamıza takılan filmi hatırlayamamak bayağı sinir bozucu bir durum.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski